Kartepe Belediye Başkanı Mustafa Kocaman, Kartepe Belediyespor Güreş Takımı sporcularının Moldova’daki 8 ülkelik uluslararası turnuvaya davet edildiğini duyurdu.
8 Ülkenin Katıldığı Dev Güreş Zirvesi
Geleceğin olimpiyat şampiyonlarını bir araya getiren bu prestijli organizasyon, dünya güreşinin ekol ülkelerini buluşturuyor. 20-28 Haziran 2026 tarihleri arasında düzenlenen kampa ve ardından gerçekleştirilecek turnuvaya; Amerika, Ukrayna, İsveç, Gürcistan, Ermenistan, Türkiye, Bulgaristan ve Moldova olmak üzere toplam 8 ülke katılım sağlıyor. Genç pehlivanlarımız bu kampta dünya standartlarında antrenman metodolojilerini deneyimleme ve uluslararası rakipleriyle hazırlık müsabakaları yapma şansı yakalayacak.
“Gücünüz Daim Olsun Çocuklar!”
Kartepe Belediye Başkanı Mustafa Kocaman, genç yeteneklerin arkasında olduklarını belirterek sosyal medyasında şu açıklamalarda bulundu:
“Yolunuz açık, gücünüz daim olsun çocuklar!
Kartepe Belediyespor Güreş Takımımızın başarılı sporcuları, Moldova Cumhuriyeti’nin düzenlediği Uluslararası Serbest Güreş Eğitimi, Antrenman Kampı ve kamp sonrası turnuvada ülkemizi ve ilçemizi temsil edecek.
Geçtiğimiz yıl Türkiye Şampiyonası’nda derece elde ederek bizleri gururlandıran sporcularımız Erdem Topçu, Miraç Çolak, Hüseyin Diner, Eymen Mahmut Kara, Ali Asaf Akova ve Yağız Tokmak’ın davet edildiği bu önemli organizasyon, 20-28 Haziran tarihleri arasında gerçekleştiriliyor.
Başarılı çocuklarımızın, Amerika, Ukrayna, İsveç, Gürcistan, Ermenistan, Türkiye, Bulgaristan ve Moldova olmak üzere 8 ülkenin katılımıyla düzenlenen bu uluslararası organizasyonda, Ay-yıldızlı bayrağımızı ve Kartepe’mizi en güzel şekilde temsil edeceklerine inanıyor, elde edecekleri başarılarla bizlere yeni gururlar yaşatacaklarından hiç şüphe duymuyorum.”

